lördag 3 december 2016

Det går sakta framåt - FÖR sakta...

Efter en lång tid av mörker har vi äntligen fått lite snö, och genast känns kvällarna ljusare :-) Tyvärr lär den väl inte ligga kvar så värst många dagar, så man får väl njuta så länge den varar. Dom skodda hästarna har fått broddar för att inte halka, men än har jag inte kunnat rida pga den rackarns axeln. Medicinen tar verkligen sin goda tid på sig att hjälpa, och ridabstinensen kan stundtals vara riktigt kännbar. Men men, det blir väl desto roligare när jag är bra igen och kan använda armen precis som vanligt. Så länge jag inte lyfter något (inklusive armen) känns det hyfsat bra, men belastning funkar inte ännu. Får väl hoppas att inte vänstersidan tar stryk av att avlasta högersidan...

Idag gick jag och Baloo på promenad för att fota solnedgången. Tyvärr blev det inte så många bilder som jag hade velat, för telefonen slocknade helt plötsligt och gick inte att starta om pga urladdat batteri. Mycket knepigt eftersom det var 25% kvar i batteriet när den slocknade. När vi kom hem satte jag telefonen i laddaren och den startade ögonblickligen - med 33% i batteriet. Så jag får väl hoppas på en lika vacker solnedgång imorgon istället. Och att rastlösheten över att inte kunna göra vad jag vill av den dyrbara fritiden känns lite mindre frustrerande. 

Idag bjuder jag på bilderna jag lyckades ta innan telefonen började strejka :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar