söndag 28 augusti 2016

Än är det lite för tidigt...

Jag tycker att hösten är en väldigt vacker årstid, men den får gärna vänta så länge som möjligt med att anlända. Det finns något vemodigt över hösten trots all den skönhet den bjuder på - en påminnelse om att den bästa tiden av året är slut, och att mörka och kalla tider väntar. Så det gäller att verkligen njuta av färgprakten så länge varar på grenar och kvistar.

Än så länge är naturen fortfarande grön, men en lönn på tomten har börjat skifta färg. Inte hela trädet, utan bara några enstaka grenar. Trots att detta hösttecken inte är direkt välkommet, kunde jag inte låta bli att njuta av att se de färgglada löven, och min trogna följeslagare mobilkameran åkte naturligtvis fram ur fickan :-)

Jag vet inte vad du tycker om hösten, men visst är väl färgerna den bjuder på riktigt vackra? :-) Här kommer några bilder på löv som fladdrar i sol och starka vindar :-)








2 kommentarer:

  1. "Pedofilanhängarna och de hjärntvättade vänsterfeministerna gör ständigt nya framsteg i anpassningen av landet till den medeltida förtryckarideologin"

    Bra skrivet Anna. Jag tänkte just på dig när jag igår läste om eländet att du skulle skriva något bra om det. Och det gjorde du. TACK!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Egentligen borde jag ha gjort ett blogginlägg av ämnet istället för att skriva på min sida. Men det kanske kommer.

      Radera