torsdag 30 juni 2016

Skrivutmattning? ;-)

Kanske var jag lite överoptimistisk när jag trodde att jag skulle hålla ångan uppe och skriva inlägg varje dag även efter bloggutmaningen #Blogg100. Jag trodde nog att jag skulle skriva varje dag på ren rutin, men så blev det visst inte. Jag kommer fortfarande hela tiden på saker jag vill skriva om, men har dragit ner på takten lite. Jag vill egentligen skriva varje dag, men samtidigt har det varit liiite skönt att "kunna" låta bli också. Kanske behövs det ett litet andrum ifrån skrivandet någon gång ibland för att ladda batterierna. Jag brukar ju dessutom få härdsmälta i tankeverkstan ibland när det dyker upp för många uppslag samtidigt. Men det viktiga är att skrivlusten inte är slut, utan finns med i bakhuvudet - och det gör den :-)

I brist på intressant text illustrerar jag mina funderingar med en bild som jag personligen tycker mycket om att titta på :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar