tisdag 7 juni 2016

När Sverige är som vackrast...

Egentligen är det väl svårt att säga både var och när Sverige är som vackrast, men var och en får ju ha sin uppfattning.
Jag älskar sommaren, blommor, skog och sjöar, så för att fira fosterlandet fick det bli tårtkalas och sinnlig njutning i en kombination av allt det jag tycker är finast.

Något kort på tårtan blev det inte, för den var slut innan tanken på att fota ens hann vakna. Men den praktfulla solnedgången över Vättern var jag bara tvungen att föreviga. En dag som denna önskar jag att jag hade haft en riktig kamera att fota med istället för telefonen.

Men i väntan på att jag ska få tummen ur och skaffa mig en sådan, bjuder jag på några bilder av fosterlandet på dess alldeles egna dag. För mig är det här exempel på när Sverige är som allra vackrast! :D






2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Du har verkligen lyckats fånga essensen av en svensk sommarkväll i dessa gyllene exempel på fotokonst när den är som bäst :-)

    SvaraRadera