måndag 16 maj 2016

Hur trött kan man vara egentligen...

Milde tid så trött jag är... Har sovit bort två hela långa kvällar på raken, och känner inga tecken på att bli piggare. Visst finns det hur många saker som helst att skriva om, men orken att skriva är lika obefintlig som orken med allt annat är för tillfället. Regn och iskalla vindar hjälper heller inte direkt upp energinivån.

Försökte fota lite i trädgården innan horisontalläget intogs, men frös så mycket om fingrarna att jag snart gav upp. Jag tycker inte att det var för snabbt gjort av mig att lägga undan vinterhandskarna när värmen kom, men nu behövs dom igen :-/ Får väl hoppas på bättring snarast - både vad det orken och vädret beträffar...

Som en positiv kontrast till mitt i övrigt trista inlägg, bjuder jag på bilder av ett vildvuxet men vackert blommande gammalt äppelträd :-)








4 kommentarer:

  1. Tror det är vädret som gör oss så trötta nu. Har också varit otroligt trött de här regniga dagarna.

    Hoppas du är piggare nu när solen återkommer. Det är jag.

    Kram Kim :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så kan det ju vara :-) Väderomslag åt det sämre hållet kan ju ha en viss påverkan på energin. Här är det mulet nu, men det regnar inte iallafall :-)

      Kram Anna :-)

      Radera
  2. Lite blombilder piggar upp vilket sömnigt inlägg som helst! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det var väl lite så jag tänkte kanske ;)

      Radera