onsdag 20 april 2016

Gottade mig väl visst lite för tidigt...

Idag hade jag tänkt att skriva ett inlägg om att jag har lyckats publicera trehundra inlägg. Jag satt och smakade en smula självbelåtet på den för mig respektingivande siffran, och kunde inte riktigt begripa att just jag har skrivit så mycket om allt möjligt. Om någon skulle be mig att skriva trehundra inlägg på raken skulle det kännas som en fullkomligt omöjlig uppgift. Inte för att det vore svårt att hitta så många saker att skriva om i dessa händelserika tider, utan för att det skulle ta för mycket tid.

Men tyvärr så gottade jag mig lite för tidigt, för jag hann inte ens skriva min "jubileumsrubrik" förrän jag insåg att mina trötta ögon hade läst fel. Det blir trehundra inlägg inklusive 10 utkast som har lyckats klara mig undan mina återkommande raderingar. Inläggen ligger där i listan och bidar sin tid. Kanske blir dom publicerade - kanske inte. Men det känns ju inte riktigt rätt att fira inlägg som kanske aldrig får sväva ut i cyberspace för att roa, beröra eller uppröra.

Så jag får helt enkelt ge mig till tåls med min förnöjsamhet i några dagar till ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar