fredag 18 mars 2016

Sån fet jäkla otur!!!

Jag är inte den som brukar beklaga mig offentligt om riktigt privata angelägenheter, men nu är det nästan så att jag har lust. Det finns otur, och så finns det sån där fet jäkla sketen otur som man knappt tror är sann. Den där sortens otur som man knappt tror existerar. Som man tror att oddsen för att råka ut för är lika minimala som att vinna storkovan på tipset. Men jag hade naturligtvis föredragit det sistnämnda. Jag kan tyvärr inte skriva vad det handlar om, för det skulle inte göra saken bättre.

Men men, det är bara att bita ihop, lyfta blicken och köra på. Vad är det man brukar säga - det som inte dödar det härdar...


2 kommentarer:

  1. Tack för titt & kommentar på min blogg, kul med nya bekantskaper....välkommen åter!
    Kan ju inte låta bli att kommentera inlägget ovan: Har man sagt A får man säga B! ;) :)
    Trevlig helg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Christian! :D Haha...ja jag vet ju att man brukar säga så, men tyvärr tvingas jag låta mina läsare sväva i ovisshet ;-)
      Ha den trevlig helg du också!
      Mvh
      Anna

      Radera