lördag 5 mars 2016

Hur klarade man sig förr...

Den senaste tiden har jag haft strul med det mesta som har med internet och telefon att göra. Bredbandet har varit segare än en snigel, och den nya teleoperatören 3 är en ren katastrof för min del. När dessa saker strular känner man sig nästan avstängd från världen, och många saker blir krångliga och tidskrävande att lösa. Om jag inte får byta tillbaka till min "gamla" operatör kommer jag att bli galen. Det kan väl inte vara meningen att jag ska behöva flytta till stan för att kunna ringa eller surfa?! Trodde inte ens att det var möjligt att något kan funka så dåligt!! 

Dessutom har jag för några dagar sen hoppat på bloggutmaningen #Blogg100. Men skrivlusten tryter svårt när det känns som att surfa med ett gammalt ringmodem.

Så jag vill bara säga till er som har kommenterat både i bloggen och på FB, att jag har inte struntat i er, utan den moderna tekniken krånglar, samt en tillfällig avstängning pga att någon försökte sig på att utsätta mig för dataintrång under fredagskvällen :-/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar