fredag 25 mars 2016

Glad Påsk - och ett spännande besked!!

Så är det påsk igen, men något påskägg blev det inte för min del idag. Eftersom jag är en värsta sortens snaskråtta hade jag förstås ätit upp äggets innehåll redan innan denna helg inföll... Det räckte med att veta att jag hade ett väntande godisägg, för att min obefintliga karaktär skulle ta överhanden ;-)
Ägget är väl förvisso inte helt tomt om jag ska vara ärlig, för det ligger några bitar sötlakrits och ser övergivna ut i botten. Så hur kan det komma sig? Jo, jag gillar inte såna. Om jag hade gjort det hade även dom varit borta i onsdags ;-)
Men men, det finns ju mera godis i affären om det börjar rycka i snasktarmen igen. Tills dess har jag påsvis med nachochips av livnära mig av :-)
Det låter väl som att jag är ett riktig hälsofreak - eller hur? Frågan är om jag kommer orka äta någon påskmat när jag har stoppat så mycket onyttigheter i magen. Men vi brukar inte ha ett sånt där dignande påskbord som nästan liknar ett julbord, så det ska nog gå att få ner lite mat också ;-)

Tänkte även berätta att jag fått ett spännande besked! Min blogg Chez Anna är med i röstningen om att bli veckans blogg på Besökstoppen!! Det känns ju jättekul! :-) Jag tror inte att jag har någon chans med min lilla blogg mot dom andra bloggarna, och särskilt inte eftersom dom handlar om populära ämnen. Själv skriver jag ju bara vad som faller mig in för stunden, och det kan vara vad som helst - intressant eller ointressant, det blir vad det blir. Men det är ju iallafall kul att vara med i röstningen :-)

Så om du har lust att gå in och rösta på min blogg blir jag jätteglad!! Ikonen för att gå in på Besökstoppen ligger under "Kategorier" till vänster om inläggen i bloggen. Röstningen är nere i högra hörnet på Besökstoppens sida :-)


2 kommentarer:

  1. Det blev inget påskägg för min del heller, men det gör inte så mycket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...ja man kan ju klara sig utan om man absolut måste ;-)
      Mvh
      Anna

      Radera