tisdag 1 mars 2016

Dags att anta utmaningen igen!!

Just när jag tyckte att jag hade fått en sån rutin på att skriva så gott som dagligen, blev det ett avbrott på fyra dagar. Det är väl inte så många dagar sett ur ett världsligt perspektiv, men när man är van att skriva för jämnan känns det som en lång tid.

Men även för den som är hyfsat flitig med att sätta ord på pränt, händer det att det kommer andra saker emellan, och så har det varit sedan helgen. Jag har knappt ens tittat in på FB förutom att jag delade en bild i helgen. Men det har på något sätt varit ganska skönt att ta en paus från nätet, och bara leva i den verklighet jag har omkring mig. Det har varit fullt upp där ;-)

Jag visste att jag skulle anta bloggutmaningen #Blogg100 även detta år, så jag tänkte att om det är någon gång jag ska "hoppa över" mitt skrivande till förmån för andra aktiviteter, så är det före starten. Sen är det bara att köra på, eftersom utmaningen går ut på att skriva minst ett inlägg om dagen i 100 dagar. Vad jag ägnat min "skrivfria" tid åt kan jag ju skriva om i kommande inlägg ;-)

#Blogg100 - here I come!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar