fredag 12 februari 2016

Milde tid så trött jag är...

Några extra slitsamma dagar, och några nätter med för lite sömn har tagit ut sin rätt tillsist. Jag är både hungrig och trött, men just nu orkar jag inte fixa nåt att äta. Har slängt mig raklång på sängen, men är så trött att jag inte ens kan sova. Får väl ligga och slappa tills det är dags att släppa ut hästarna igen. Jag tog in dom för att äta en stund och dricka varmt vatten, men sen ska dom ut ett tag till.
Men nu ska jag njuta av mitt horisontalläge tills plikterna kallar igen ;-)


2 kommentarer:

  1. Jobbigt när man inte fått sova. Hoppas du blir piggare efter lite vila och att du får i dig mat sen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja man behöver verkligen sin nattsömn om man ska orka med. Men nu har jag vilat ikapp lite och definitivt ätit ifatt... :-)
      Mvh Anna

      Radera