onsdag 20 januari 2016

HJÄLP!! Har någon flyttat sin blogg och vill berätta hur det gick?

Hej alla bloggare! För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om att jag vill ha tips om bra bloggplattformar. Jag fick ett antal tips, och därmed lite beslutsvånda.

Nu har jag en jättestor fundering som jag känner att jag måste få svar på innan jag törs skrida till verket, och jag hoppas att ni som redan har bytt bloggplattform någon gång har lust att hjälpa mig :-)

Hur fungerade bytet för er? Var det något som strulade till sig? Finns det något som kan vara bra att tänka på för att undvika krångel? Var det svårt eller lätt? Blev ni nöjda efter bytet eller ångrade ni er?

Jag kommer att bli mycket tacksam för svar!! :D


2 kommentarer:

  1. Jag bytte till now för någon vecka sen. Velade mycket fram och tillbaka men sen tog jag det där steget och kastade mig ut i en för mig okänd värld. Och jag har inte ångrat en sekund. Det var enkelt och snabba svar från support om jag hade frågor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar Johanna! Jag har funderat lite på Nouw, och ska kolla upp den bloggplattformen lite mera :)
      Mvh
      Anna

      Radera