tisdag 1 december 2015

Det enda jag saknar av november...

November är den värsta månaden på hela året. Det är mörkt och kallt samt oftast lerigt ute. I år har denna månad inte endast varit trist utan också dålig på andra sätt. Tråkiga saker har hänt som lär kännas ett tag. Det sägs att en olycka sällan kommer ensam, och jag är benägen att hålla med. Men även när saker inte är som man önskar sig, så ska man ju ändå hitta något gott att glädja sig åt. Det har jag naturligtvis också - att påstå annat vore otacksamt - men trots det kan det hända att det dåliga tar över ett tag tills näsborrarna är över ytan igen.

Nu ska jag dock bjuda på bilder på rosorna som blommade i november. Det var riktigt vackra färgklickar som höll ut länge. Årets första kyla gjorde snabbt slut på blomningen, men jag fick njuta av dessa skönheter längre än vad man vanligen kan önska sig, och dom är det enda jag saknar av november :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar