fredag 6 november 2015

Jag KOKAR av ILSKA: Ett gäng pilska jävla "barn" har kommit undan med BRUTAL våldtäkt!!!!

Tyck vad ni vill - ni som är lite godare än alla andra - men nu får det jävlar i mig vara NOG!! Återigen har en kvinna blivit våldtagen, och den här gången på det allra brutalaste sätt som denna gärning kan ske. Ett gäng Nordafrikanska gatubarn - som trots att dom är "barn" bevisligen är fullt könsmogna - har inte endast nöjt sig med att våldta denna kvinna i grupp, utan dom hade dessutom lust att både slå henne och ta stryptag om hennes hals. För detta obeskrivligt VIDRIGA brott belönas tre av dessa jävla djuriska parasiter med några månaders ungdomsvård, medan resten kommer undan helt och hållet. Det är en förbannat fin kvinnosyn dessa jävlar har med sig till Sverige, men det är inte det värsta: Det svenska rättsväsendet har samma avskyvärda kvinnosyn, som låter barbariska jävla djur ta sönder kvinnor både fysiskt och psykiskt och komma undan med det. Varför fanns dessa jävla kåta parasit"barn" ute i vårt samhälle överhuvudtaget?!?! Den som inte har rätt att vara här ska väl utvisas härifrån?!?!? 

Ni som nu vrider er inombords av avsky över mina ord kan fortsätta med det, och den som inte tål att läsa det jag skriver kan skita i att läsa, för jag uttalar mig precis som jag vill. Jag står för varje ord, och ni som inte håller med mig kan lägga er nakna i en schimpansbur och hoppas få förståelse för vad denna kvinna har tvingats genomlida!!! Hennes liv är ju för F-N förstört medan dom jävla primitiva "barnen" belönas med några månaders försörjning via skattebetalarnas pengar. Ska det fortsätta såhär så ska jag F-N börja svartarbeta istället, för jag vägrar att betala för sånt här jävla skit!!!!




Sist men inte minst för alla som hoppas att detta är påhittat så att deras ljusrosa värld inte missfärgas av en ful verklighet: Nyheten publicerades i Aftonbladet 20151105 kl 19:34.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21710942.ab

12 kommentarer:

  1. Håller med dig om att det borde vara strängare straff för våldtäktsmän. Om det var fler kvinnor som bestämde lagarna kanske det skulle ske. Tills dess får vi fortsätta slåss för kvinnors lika rättighet i samhället och jag tycker att dem som förgriper sig på den svenska lagen ska utvisas ur landet. Oavsett ålder. Nu är jag lika tuff som du är, men jag tycker våldtäkt är avskyvärt och fegt av de som utför det.

    Kram Kim

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kim! Det är dags att kvinnor börjar tuffa till sig rejält. Det svenska mesiga och tandlösa sättet att hantera svåra problem och avskyvärda brott funkar inte. Det är så tydligt och klart som det kan bli. Jag tolererar inte att kvinnor ska tvingas att bli såhär illa behandlade. Vi lever inte i Afghanistan. Jag tänker inte skräda mina ord, utan jag tänker ruska om och väcka alla godtrogna som tror att saker blir bättre om man bara är tillräckligt politiskt korrekt. Kram Anna

      Radera
  2. Så jävla bra skrivit...

    SvaraRadera
  3. Fy, fan vad otäckt. Är rent vidrigt.
    Att somliga lätt kan komma undan.
    Utan att bli straffade.
    Är sjukt att rättsväsendet inte gör bättre.
    Än verkar hålla kriminella om ryggen & leker mesar.
    Jättebra skrivet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria! Ja det är verkligen vidrigt i ordets rätta bemärkelse - både att det finns odjur som gör såhär mot kvinnor, och att rättsväsendet inte är på brottsoffrets sida. Som kvinna i Sverige kan man inte förvänta sig vare sig skydd mot våldtäktsmän eller upprättelse om man har oturen att få sin kropp och själ skändad. Det är avskyvärt!! Inte ens landets "feminister" värnar om skyddslösa kvinnor längre, utan är fullt upptagna med att vara vanliga godhetsknarkare i mängden.

      Radera
  4. bra skrivit känner detsamma om dom hade varit svenskar så hade dom fått 4 års fängelse men om det är invandrare då är det silkesvantarna på

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Göran! Ja rättsväsendet putsar sin gloria genom att smeka dessa vidriga brottslingar med silkesvantar. Det är avskyvärt!!! Det behöver ske ett rejält personalbyte inom rättsväsendet, för kvinnoföraktet är lika stort i domstolarna som bland våldtäktsmännen. Det är bara rollerna som skiljer sig åt. Förövarna våldtar och rättsväsendet rättfärdigar deras handlingar.

      Radera
  5. Så sant, Kvinnor måste resa på sig och det gäller alla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer att gå åt att alla reser sig och säger ifrån, men tyvärr lever alltför många fortfarande med huvudet djupt ner i sanden :-/

      Radera
  6. Hur ordnar vi en massdemonstration utanför, riksdag, regering, domstol? Hur samlar vi folk, både kvinnor och män som inte orkar ta mer av denna skit? Jag har funderat hur, vet inte om en FB grupp räcker, det måste vara megastort så man kommer i pressen, även PK pressen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skulle behövas en riktigt stor demonstration. Men tyvärr är väl den hemska sanningen den att det inte spelar någon roll om en miljon människor tränger ihop sig utanför riksdagen - samtliga kommer oavsett antal bara att betraktas som såna människor som statsministern sätter etiketter på.

      Radera