lördag 8 augusti 2015

Trött på folks j-a rövspringor!!! :(

Idag var vi och fikade, och precis när jag slagit mig ner med mitt välfyllda kakfat såg jag något som fick magen att vända sig - en rövspringa. Jag tänker inte ens be om ursäkt för att jag är äckelmagad, för det är inte enkelt att behålla aptiten när man sätts inför en sådan syn :(

Tyvärr var det här bara ytterligare en gång i mängden av alla gånger som jag tvingats beskåda det som borde vara en av folks allra privataste delar av kroppen. För någon dag sedan fick jag titta på rövspringa till varmkorven och riddarspelen. Blotta vetskapen om att det också vanligen är den orenaste delen av lekamen gör att det irriterar mig vansinnigt mycket när folk inte kan dra upp sina jäkla byxor!!

Är det bara jag som äcklas av att beskåda alla dessa vidriga rövspringor som exponeras överallt i samhället?! 

Till er som springer runt och visar röven; Jag tycker att det får vara nog med denna olämpliga exponering nu!! Kolla på bilderna och säg mig om dessa syner hör ihop!!




2 kommentarer:

  1. Hahaha! Underbart! Förutom att alla ser ut som idioter när de desperat och bredbent försöker förhindra att brallorna ramlar av, så är det faktiskt rent äckligt att se deras skåror och annat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!! Idioter är en mycket bra beskrivning av vad folk ser ut som när dom påtvingar samhället denna osmakliga syn! Riktigt äcklande!

      Radera