torsdag 4 juni 2015

Man får vara glad för det lilla...

Vart i hela fridens namn har sommaren tagit vägen egentligen?! Hoppas verkligen att den hittar till detta land till semestern åtminstone. Några bad lär det dock inte bli i vilket fall som helst, för vattnet kommer inte hinna bli varmt nog för en alldeles äkta badkruka.

Frågan är om blommorna i trädgården hinner vissna innan knopparna slår ut. Än så länge är det tulpanerna som har styrkan att trotsa hårda vindar och iskallt regn, men de flesta har blommat ut nu. Rosorna är så sena att jag undrar om jag ens får se några knoppar före augusti :( En pion i gynnsamt läge har några utslagna blommor vars vackra färg jag tyvärr inte kan dela med mig av just nu pga mitt sega bredband. 

Men men, man får vara glad för det lilla, så jag bjuder på några färgklickar som står till buds :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar