lördag 13 juni 2015

Lite avslagen känsla i #Blogg100...

Nu verkar de flesta i utmaningen ha gått i mål, och kvarvarande tappra har inte många inlägg kvar att skriva. Själv kom jag in sent och har "många" dagar kvar. Det har varit roligt att se och läsa vad andra skriver om, och nu blir det förstås inte så mycket att läsa på sidan. Men jag fortsätter ändå, för jag började ju inte skriva pga bloggutmaningen, utan gick med i den för att jag skriver. Jag tillhör i vilket fall som helst inte bloggarskaran som blir läst av stora mängder människor varje dag, och jag har inte försökt att skriva för att bli populär heller. Bloggandet trallar vidare, och jag hoppas att jag har sällskap av någon enstaka person som kom med lite senare i utmaningen.

Men nu är det färdigskrivet för denna stund, för nu ska det lastas hästar och vi ska fara till skogs och njuta av en underbar sommardag :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar