fredag 29 maj 2015

Så sugen på att gå på Countryfestival!! Någon som kan ge tips?

Nu var det ett bra tag sedan jag var på countryfestival, och jag är RIKTIGT sugen på att gå igen! Jag älskar musiken, stämningen, kläderna...ja allt!! Det är en sån härlig känsla att ta på sig sin kära hatt, sina boots, fransjackan, snyggjeansen samt cowgirlskjortan och bara ryckas med i stämningen. Countrymusik gör mig glad och upprymd, och att lyssna på riktigt bra sådan hör till en av livets största njutningar. En av mina livsdrömmar är att åka till Nashville och se på countrygalan, så det återstår att se när den drömmen kan förverkligas :-)

Frågan är bara vart det finns någon festival i år. Jag har inte sett att det blir någon i High Chaparall. Om någon har ett tips så tar jag tacksamt emot detta.

Ikväll bjuder jag på en bild från festivalen i Ydre, där jag och Mikis var och roade oss :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar