fredag 22 maj 2015

I väntan på den riktiga färgprakten...

Jag älskar blommor, och väntar varje år lika ivrigt på att dom svällande knopparna ska slå ut. Helst av allt skulle jag vilja ha sommar året runt, och en blomstertid som aldrig tar slut. Men tyvärr är det en ouppnåelig dröm, så för att kunna njuta av färgprakten året runt, brukar jag ständigt och outtröttligt fotografera i trädgården.

Årets färgprakt låter sig dröja lite, och i väntan på att blomningen ska komma igång ordentligt bjuder jag på en liten bildbomb från tidigare år :-)

















6 kommentarer:

  1. Underbar bildbomb med vackra blommor!
    Glad Pingst kram, Gerd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gerd! :) Jag önskar dig också en Glad Pingst!
      Kram, Anna

      Radera
  2. Tack för alla underbara blommor! Jag älskar som du blommor och när jag var liten kunde jag bli helt betagen av allt som växte och blommade. Det är en sån tröst helt enkelt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Ann! :-) Jag var likadan som liten! :-)

      Radera