tisdag 14 april 2015

Kroppen säger nej ikväll.

Lite förkylning känns nästan som ett normaltillstånd ibland, men den här förkylningen blir envist lite värre för varje dag. Kanske är jag rentav sjuk, fastän jag har svårt att ens acceptera tanken. Idag har det nästan varit plågsamt att ta sig igenom timmarna vid datorn, och stallsysslorna har fått bli exakt vad som behövs och inte mer. Ikväll skulle jag bland annat ha jobbat med Pari, men det gick bara inte. Väldigt synd med tanke på hur ivrig han är att få vara med och göra saker. Fick istället klä på mig ordentligt och dra ett täcke över mig i soffan. Fleur hade definitivt behövt ridas för energin kokar nästan över. Men hon fick nöja sig med att springa sina race i hagen pga sin skröpliga matte. Nu ska det serveras nattahö något tidigare än vanligt, och sen ska jag bädda ner mig igen. Jag bjuder på en bild på Pari som togs nyligen då det var en solig dag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar