fredag 1 januari 2016

Ibland behöver man få sig ett riktigt rejält gapskratt...

Även om man i grunden är en gladlynt person, så kan det hända saker som gör att man behöver muntra upp sig lite. Om man redan är munter kan man ju alltid bli ännu muntrare. Idag blev det några rejäla gapskratt som efterrätt till lunchbuffén, och det var då tanken uppstod att jag ville dela med mig av det roliga. Det sägs att ett gott skratt förlänger livet, och om det stämmer har jag Örjan Lax att tacka för många kommande bonusår ;-) Jag minns hur jag för åratal sedan brukade se på "Hjälp", och ha väldigt roligt åt alla galenskaper som programmen innehöll. Lyckligtvis finns dom nu på Youtube, så att mina gapskratt kan gå i repris ;-) Humorn är nog vad man kan kalla "rå", så den som är känslig av sig kanske inte bör öppna länken... ;-) 

http://youtu.be/xvhlNIKP7bk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar