onsdag 22 april 2015

Baloo och jag har dokumenterat våren lite ;-)

Rustad med min spräckta Iphone tog jag idag med mig bamsehunden för att fota blommor. Det händer mycket i naturen nu när dagarna blir allt varmare. Blommor är bland det finaste jag vet, och det har blivit en tradition att fota vår- och sommarprakten varje år. Idag blev det inte så jättemånga kort, för lagringsutrymmet tog slut i telefonen. Men det blev flera än väntat för stora goofyhunden lyckades inte trampa på precis alla jag ville fota ;-) Han är iallafall ett bättre fotosällskap än hästen Pari, för han äter upp blommorna innan jag hinner ta kort ;-) Här kommer några av dagens vårtecken;











2 kommentarer:

  1. Gomorron! Här fick jag mitt lystmäte på vårblomster tillgodosett!
    Härliga foton!
    En underbart solig dag till dig ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gomorron Gerd! Åh tack, så roligt att blommorna blev till glädje för dig! Jag önskar dig också en underbar solig dag 💚

      Radera